Vill inte erkänna

image1002
Sitter i skolan och väntar på att pappa ska hämta mig. Skrev just ett psykologiprov. ÅT HELVETE gick det, rent ut sagt. Svarade på tre av fem frågor, men tror knappt jag får rätt på dom. Suck. Sedan visade det sig också att jag tydligen missat en uppgift i psykologin. En grej till på listan ja. Livet är sååå underbart. Nä, nu ska jag inte vara så negativ. Ska ju träna om en och en halv timma. Det tar emot att erkänna, men jag är faktiskt lite nervös. Det ska bli jätteroligt, men visst är det lite pirrigt med ett helt nytt lag, nytt upplägg, en annan nivå och en ny roll. Längtar efter att första träningen och veckan ska vara gjord, för då har man förhoppningsvis kommit in i det litegrann. Sedan längtar jag efter helgen, för då ska jag kolla Aranäs Open. Och så längtar jag lite efter måndag med, för då är skolan typ slut. DEADLINE FÖR ALLT! Sedan kan vi treor bara glida runt i skolan de sista veckorna. Sen är det ju en bal att se fram emot också :D och en student :D :D och bulgarien :D :D :D. Jag och Saga gick fasiken mig redan igenom min garderob smått igår för att se vad jag ska ha med mig.

Kommentarer
Postat av: Jonas

Längtar du inte efter att få träffa mig? :P

2008-05-12 @ 16:16:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback