24 november

Exakt en månad kvar till julafton. Vi har redan fått liiiite snö och det är fucking jävla kallt! Hela morgonen har jag försökt att ringa folk på jobb, skola, a you name it utan att få tag i en enda. Jag HATAR växlar och telefonsvarare!!!

Och idag började mitt nya liv.
Jag vet att man inte ska börja på en måndag men eftersom jag har en sådan enorm självdisciplin så jag ska nog klara det ändå. Ja, min självdisciplin är så bra att jag endast ätit skräpmat och godis i en veckas tid nu. Så nu får det vara slut på det! Okej, nu låter jag som en riktigt tjej men a Degen jag är faktiskt tjej oavsett vad du tycker ;-) och nu får jag fanimej ta tag i min mat :D Så nu vet ni! Tror inte direkt att det var såååå många som orkade läsa dessa rader och vara uppriktigt intresserade men vafan! Nöj er! Jag vet ju att jag har några trogna läsare och er gillar jag!

Okej det är nog för mycket fetaost i salladen brevid men visst ser den god ut? :P

Kommentarer
Postat av: Emma

Jag har då inte lyckast börja på en måndag i alla fall. Börjar imon när jag är ledig. Haha.. Och fetaost är inte onyttigt :) Bara så du vet! :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback