DREAMTEAM <3

Morgonträningar på en lördag borde vara förbjudet. Dessutom gymtester, ännu mer förbjudet. Men vad gör man inte? Man vänjer sig...

På söndag jobbar jag med, håll  i er nu: NATHALIE, SHEILA och JEN! Fattar ni vilket dreamteam! Allihopa tillsammans, kan det bli bättre? Tror inte det. Det är nästan så man börjar tro att det finns nån övre makt som sett mig lida på jobbet den senaste månaden. Nä nu ska jag inte vara sådan men självklart är det alltid så att man tycker mer om att jobba med vissa än med andra.

Nu ska jag se film och sova. Sedan träna och jobba hela helgen. Det vankas utgång med både laget och med "dreamteamet" ovan, men får se om jag orkar. Tråkig jag veeet, men jag blir så grining om jag är trött + att sprit faktiskt inte är bra för kroppen om ni inte redan visste det ;-) haha!

Sov gott och festa lugnt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback