Fredag, lördag, söndag

Jag och Emma spenderade fredagskvällen med förfest hos Nathalie och hennes fem italienare. Trevlig kväll med en del jokes, dans och italienska. Vid tolvtiden drog dom ut och jag och Emma tog bilen hem eftersom vi var trötta och jag skulle träna 09.00 på lördagmorgon.



På lördag åkte jag för att träna och när jag kommer hem ligger Emma fortfarande och sover i min säng. Ägnar x antal timmar där "tillsammans" med henne för att försöka övertala henne om att gå ut under kvällen. Tillslut lyckades jag då jag fjäskade lite och lovade att vi blir hämtade runt 2-3 under natten. Det slutade med att vi kom hem för två timmar sedan. HAHA! Träffade riktigt trevligt folk från Småland eller nått. Härligt gäng!

mersmak...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback