Ingen bra reklam för mig själv men jag är ju trots allt utbränd!

Var tvungen att lägga ut denna bild som jag hittade på facebook såklart! Jag gör ju ingen bra reklam för mig själv när jag lägger ut den men vafan ibland måste man bjuda på sig själv också. För det kan man väl ändå säga att jag gör med denna bilden. Den ligger dock ofrivilligt på facebook. Den är i alla fall tagen i Bulgarien i somras då allas våra kära Degen, Friis och Kellan väckte mig klockan tidigt på morgonen, drog upp mig ur sängen, släpade in mig i duschen och duschade mig med kläder på. Sedan var ju självklart dörren till mitt hotellrum låst så jag kom inte åt några torra kläder utan att väcka typ hela hotellet först. BRIS, kallas inte detta mobbing typ? Bara undrar... (Ni får den åt fel håll! För rätvänd är den ännu värre!)




Nöjda va?

Och för att koppla an till rubriken. Jag tror att jag är utbränd. Min klocka ringer 05.15 de dagar jag börjar jobba 07.00. Imorse vaknade jag av mig själv 04.45. Tror min kropp ofrivilligt kände på sig att det är dags att gå upp snart och vaknade trots att jag var helt orklös. Det är fan illa när kroppen skaffar sig ett eget alarm. Jag känner att jag nog måste vara lite ledig nu. Fyra dagar i rad är tufft! I tell ya!!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Hum, känner igen dendär "utbränd" känslan, gör min fjärde dag imorgon och tro det eller ej, men jag vaknar också en sisådär 10-15 min innan klockan ska ringa, det är fan inte kul!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback