Madagaskar2

Vi tog åttonde raka med b-laget igår så nu leder vi serien med sex poäng tror jag. Och sånt är ju alltid kul.

Var ikväll och såg Madagaskar2 med Jesper, Tim och Emma.
Den var riktigt kul :D Skrattade nog rätt mkt för när jag kollade telefonen efter filmen hade jag fått en sms av Sandra. Hon skrev något i stil med "Är du på bergakungen och ser Madagaskar2? Tyckte jag hörde ditt skratt ;-)" Och mycket riktigt! Sandra och Simon hade tydligen suttit lite högre upp under filmen och när jag träffade dom berättade Sandra att hon i början av filmen tyckte att hon hört mitt skratt men ändå inte vart helt säker. Men så hade jag tydligen skrattat under nått tillfälle när ingen annan skrattade och då hade hon tydligen blivit helt säker på att det var jag, haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback