Min kära fader

Detta var den roligaste konversationen jag hört på länge. Det började med att pappa hade lovat mamma att väcka henne tidigt imorse för att hon skulle åka ner till bilverkstaden och hämta bilen som han snubben bytt däck på. Mamma vaknade klockan kvart i elva och ringde pappa:

Mamma: - "Vafan väckte du mig inte för imorse???!"
Pappa:- "Nä, men du sov så sött och du såg inte intresserad ut av att åka och hämta bilen..."

OMG hon sov ju förfan! Kan man ens se intresserad ut av någonting då? Men frågan är om hon ens kunde bli liiiite arg för det var rätt sött sagt.

Kommentarer
Postat av: Han som fortfarande ringer hela tiden!

Svara då, svara på mina sms! Hahahahaha Eller så kan han killen komma och kolla på mina muskler så springer han nog hem till mamma sin! :P



Bra sagt pappa! Haha, tror du han fick ligga? :D



/ Peace Englund

2008-11-26 @ 10:41:50
Postat av: Sandra

Hahahaha, din pappa i ett nötskal:P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback