Vad göra en regnig lördag???

Sitter hemma hos farmor och farfar och spenderar tiden mellan den ooootroligt tidiga morgonträningen (men vi slapp testerna i alla fall, lycka!)och jobbet. Vilket oerhört intressant liv jag har! Träning och jobb. Fattar ni hur mycket filmer jag ser egentligen? För något annat orkar jag typ inte dessa mörka dagar. Vart tog snön och kylan vägen liksom? Det var mycket mysigare (visst att jag inte gillar snö men visst fan är det bättre än regn i alla fall). Men det är rätt gött att bara jobba och träna också. Vad ska man annars göra i Sverige den här årstiden? Det bästa är att man inte heller spenderar några pengar typ, för det finns ingenting att göra... Så nästa sommar blir nog chill.

Nu ska jag nog ta en promenad här i de finare kvarteren i Göteborgs "förorter". Blir en sväng ner till havet, hamnen kanske, bort mot hovås. Har man tur kanske man får titta in på några snitzlar och lite konstutställning någonstans på vägen. Förmodligen blir jag ju körd hem i nån fin jaguar eller något också av nån backslick-typ. Ska kolla in min framtida kåk tänkte jag. Går väl förmodligen loss på en 40 miljoner eller nått om tio år, men vafan det är ju småpengar då. Ska gifta mig rikt ;-) Nä skämt åt sido, jag behöver frisk luft. Och mitt liv kommer sluta i förorten var så säker! Kanske inte Särö, Billdal, Hovås eller Kullavik men väl så Bergsjön, Kortedala eller varför inte Hisingen? :P


Springsteen i somras. Vill ha sommar igen vafan! Men snart vänder det. Vi går mot ljusare tider! Wooo:P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback