Spontankväll på Gretas

Jag hade bestämt mig för en hemmakväll igår. Så vid strax efer nio låg jag i sängen med pyjamas på, thaimat, godis, smutsigt hår och Guitarr Hero. Jag spöade Tim (min lillebrors kompis) flera gånger i battle. Vid nio frågade dom dock om jag skulle med ut. Jag kunde inte tacka nej så på 25 minuter var jag färdig. Vi gick till bussen och snart var jag också igång. Skulle med min lillebror och hans bästa kompis på nån privatfest för 25-åriga spanjorer eller nått. På bussen hittade jag dock av en "slump" Emma och några gamla klasskompisar. De skulle in till stan och Gretas. Hakade på dom. Kom till Gretas, hade kul. Hade tråkigt. Kände mig vilsen bland allt gayfolk. Stod nån minut ensam i baren och sms:ade med Sheila. Då kom en dam fram till mig och frågade om jag var ledsen. Vi började tjöta och hon visade sig vara 43 år. Mycket trevlig. Vi snack om problem och om livet, ja ni vet fyllesnack så det skriker om det! Det är ju "normalt" men när hon försökte kyssa mig kom chocken! Hallå! En dam i min mammas ålder försökte kyssa mig! Herregud! Jag kramade henne, berättade snällt att jag inte är lagd åt det hållet och ursäkta mig för ett toabesök. När jag kom tillbaka sedan tog två gifta 30+ are hand om mig samt två bögar. De satt och pratade med mig i två timmar och berättade att jag jag endast var 20 år och hade heeela livet framför mig. De kom med drinkar som jag inte drack. Mycket trevliga "killar" men av princip dricker jag väl aldrig något som jag blir bjuden på av random.

Kände mig inte hemma på Gretas. Inte alls. Känns konstigt när tjejer börjar dansa med en eller försöker kyssa en. Men det var ju en upplevelse det också. Hade trots allt ganska trevligt i mitt hörn med alla äldre människor som berättade sina livsöden för mig, varvat med lite dans med Emma, Emil, Maja och Victor.

Kommentarer
Postat av: "Totte"

Hej gumman! ;)

Då har vi något gemensamt. Jag blir alltid utsatt för hemska närmanden och vulgära förslag när jag går in på Gretas. Vet inte varför men det verkar som om pojkarna där dras till mig...

Hoppas att allt är bra med dig. Men nästa gång du kommer in mot stan så får du faktiskt höra av dig så vi får träffas och umgås lite! Många Kramar Christoffer

2008-11-21 @ 19:54:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback