tandställning?

Jag ska få tandställning. Är uppsatt på kö.
Jag vet inte vad jag tycker... Jag vill ha snygga tänder och då är det väl något jag får stå ut med helt enkelt. Äsch så farligt kan det väl inte vara. Och så jäkla fult är det faktiskt inte heller. Jag kan nog leva med den ett år. Synd bara att jag är såpass gammal. Man borde liksom ha haft det för fem år sedan.

Vad tror ni? Kan jag bära upp en tandställning lika snyggt som UglyBetty?


Mina tandhelveten ska i alla fall bli raka! Det glädjer mig...eller nått...

Kommentarer
Postat av: Tessan

Vad gör det att få räls när man är vuxen. jag är oxå 19 år och ska snart sätta in räls. Det är jätte vanligt att ha tandställning som vuxen.

2008-11-24 @ 16:57:11
Postat av: Sara

Exakt som du var jag oxå innan jag fick tandställning men nu har jag det och stör mig inte alls på det! Visst var det bättre utan men mina tänder har blivit så mycket finare så det är värt the pain!

Postat av: Anonym

stackars kille, han va lik danny

2008-11-26 @ 18:51:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback