Mitt otroligt, otroligt, händelserika och intressanta liv

Sitter på jobbet. Tycker jag jobbar HELA tiden just nu, men det är gött. Speciellt när man skriver lönelistorna. Mina lagkompisar var ute igår. Mina jobbarkompisar var ute. Alla verkar som de var ute! Alla utom jag. Kom till jobbet 08.00 imorse men jag kände mig fan inte nykter ändå. Jag åkte hem och somnade på en halvtimma efter jobbet igårkväll. Sov gott hela natten men ändå skulle man nog kunna tro att det va jag som vart ute hela natten.

Hann träffa Nathalie och Sheila en stund. Fick höra allt om lillebröder SAMT storebröder, italienare, spanjorer, chilenare, taxiKalle, K-Robin m.fl. Dom flickorna, jag säger då det. Jag är inte avundsjuk på den utgången liksom. INTE ALLS!

Men nästa helg jobbar jag ett pass. Sovande jour men frågan är hur mycket jag får sova. Sheila har nämligen vaken-natten på samma ställe. Så det kan gå då.

Nu har jag jobbat tre timmar. Sju kvar! jippi! Nu ska jag se tv. PÖSS

Föressten ska my little brosch bli snickare! Me like! Han har redan lovat att bygga mig min miljonvilla i skärgårn. Treplans med dubbelgarage och allt. Det tackar ja för.

Kommentarer
Postat av: Litte brusch

Bara det bästa för dig<3

2008-12-01 @ 20:42:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback