Tio närmsta åren

Sitter på jobbet. Fattar inte varför jag ens hänger vid datorn. Alla har ju loggat ut. Om en kvart har jag jobbat hälften av passet. Wiee...

Jag har tänkt en del det senaste på vad jag vill göra. Jag har ju varit lite klyven vad det gäller, skola, handboll, resor och jobb men nu har jag bestämt mig, tror jag. Jag är fortfarande fast besluten att ge handbollen dessa tre år. Det är jättekul att träna även om löpningen idag inte var det ;-) Till sommaren eller hösten ska jag köpa en lägenhet i Gbg. Det kan ju bli kul :D Och sedan ska jag leta utbildningar. Är fortfarande inne på sjuksköterska men jag vet inte säkert. Sedan vill jag när mitt kontrakt går ut (och självklart beroende på hur situationen ser ut. Proffsdrömmarna finns ju kvar någonstans trots allt.) RESA! Då ska jag fan resa runt ett år. USA, Australien, Sydamerika, Asien. Fan vad kul :P

De tio närmsta åren blir handboll, skola, resor. Jag vill inte bli äldre fan...


Kommentarer
Postat av: Karin

Det är ganska roligt att bli äldre, Sara. Tro på det, det kommer från en gammal... :-) Kan ärligt säga att jag inte känner mig än dag äldre än 22 och det är ju så gammal jag är... hmmm...

2008-11-19 @ 08:56:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback