Don´t try this at home

Vaknade och trodde att halsflussen slagit till två veckor efter att jag redan varit sjukt. Rinde runt som en galning till vårdcentraler och privatläkare utan att lyckas få åka och kolla halsen. Tillslut åkte jag till akuten (närvården) i KBA. ALL CREDD TILL DOM! Två minuter så satt jag i ett undesökningsrum och tjugo minuter senare var jag därifrån. Ingen halfsluss kunde synas än så länge, men jag råddes ta det lugnt ikväll och komma tillbaka imon om det fortsatte. Nu har jag proppat i min värktabletter (läs en), frukt, halstabletter och vitlök. Blir träning ikväll ändå (barn som läser detta! Ta inte efter! Det ÄR farligt att träna med halsont). Men struntar nog i löpningen. Tror det är smartast.

Sover hos Milla sedan. Vi ska mysa med tv, mat och godis :D Och imorgon blir det en förmiddagsshoppingrunda med henne och på kvällen är det lagfest :D Wiee! Hoppas verkligen att jag lyckas hålla förkylningen/denkanskeoutbrutnahalsflussen.

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback