En tråkig uppdatering bara för att...

Måste tyvärr meddela att jag fortfarade är sjuk. Satsar på att träna på torsdag. Har ont i huvudet och är allmänt dåsig. Har jobbat med min hemlis hela eftermiddagen/kvällen. Imorgon natt får ni veta vad det är!!!

Fått lite nya jobbtider. Brabra... Behövs om jag ska betala mitt andra hemliga projekt, min nya laptop och att flytta hemifrån. Satsar på att flytta innan nästa sommar senast. Fast väntar jag så länge (vilket jag inte tänkt) så kan det ju vara gött att bo här nästa sommar också. Jag menar, det är ju drömmen att bo på landet, nära havet och med en go swimmingpool på sommaren. Vem vill sätta sig i staden om man har den möjligheten?

Datorn krånglar som fan, så orkar inte ens testa att ladda upp bilder.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback