Ett blandat och konstigt inlägg om vartannat

OKEJ! Hur börjar jag idag då? Jo! Tror att inledningen blir något a la fjortistext. Jag menar hur töntigt är det inte att skriva massa gåtfulla texter på sin blogg, sin bilddagbok eller varför inte lunarstorm? Men ibland bara mååååste jag få sagt saker (utan att jag egentligen kan säga dom här och då blir det fjortisstyle på det hela. Take it or leave it!)

Gåta 1. Och så kan man ju vara så omogen och oansvarlig också. Det gillas! NAAAT! Blir så tacksam (äntligen) över hur lite vi egentligen hade ihop. Thanks for that man! Shiet, ibland blir man chockad alltså.

Gåta 2. HAHA, hade nån luddig text om en "bekants" person i sin omkrets blogg häromdagen. Jag visste att det skulle sluta som det gjorde! Det kanske trots allt finns en gräns för hur naiv man får bli. Hallå liksom!

Tänk om jag bara hade kunnat skriva allt rätt ut. Ni hade garvat ihjäl er. Men sedan är det ju nästan bara de närmsta som har lösen till min blogg nu så om ni är nyfikna får ni la ringa mig ;-) haha...

Har utöver mitt otroligt tråååkiga seriösa tränings/jobbliv ett väldigt dåligt samvete över att jag vart dåligt aktiv på handbollsverige. Har dock jobbat waaay to mutch denna helg. Tiden har inte funnits helt enkelt. Fast jag borde ju tagit mig tid såklart. Har ändå lite ansvar där känner jag. Skärpning Sara!

Träningarna går inte bra. Kanske beror på att jag vart sjuk och fortarande badar i efterdyningarna som består av matthet och skallebank, men det ska nog gå över det också. Fast samtidigt borde jag kunna prestera bättre. Vill ta en plats ju! Såklart jag vill.

Nä, det är nog ingen ide att jag skriver mer eftersom detta inlägg endast känns väldigt hopplöst gåtfullt. Sedan att meningarna i texten inte har något sammanhang, att de är alldeles för långa, har för mycket felstavningar och grammatiska fel- nä det spelar la ingen roll. Nä ordinerar mig själv sängen. Det märks ju tydligt att det behövs sömn hos fröken Andersson (som Bengan used to call med :P)

Kommentarer
Postat av: Sandra

Jag e jätte nyfiken, ringer dig kanske sen, eller så skickar jag ett sms när jag e på msn, men du tränar la som vanligt;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback