GhettoSara

Sitter på ett café i Frölunda. Har tid att slå ihjäl mellan jobbet och träningen. Fick lite mer tider på jobbet idag. Nätter, vilket jag blir glad över eftersom det förhoppningsvis passar med handbollen perfekt. Nya laptopen väntar på mig :P haha!

Sitter här med en kopp kaffe och alla kommer med bullar och sånt. Jag är hungrig, men inte ett dugg sugen på sådant. Får ta och skaffa mig nått käk tror jag. Ska snart åka hem till farmor och farfar en stund. Ska försöka få "jobbat" lite därifrån sedan.

Nä nu vet jag inte vad jag ska skriva mer. Mitt liv är inte mycket roligare än såhär. Känner mig som en ghettobrud som hänger hela dagarna ute i dessa trakter. Har till och med börjat prata med viss slang tror jag. Får försöka vänja bort detta, hehe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback