Göteborg

Sitter och pillar i PS3 och pratar med Emma, som precis reggat sig på göteborgsdejter, på msn. Jag frågade henne om hon tänkt nätdejta men så svarade hon att hon kanske kunde hitta nya vänner.

Emma säger:
men kanske nya vänner
Sara1 säger:
hihi. sweet
Sara1 säger:
räcker inte jag eller?
 Emma säger:
Näää
Emma säger:
faktiskt inte
Emma säger:
du är ju upptagen HELA tiden!!!

Usch vilken dålig kompis jag är. Jag vill vara med henne mer! MYCKET MER! Ibland undrar jag vad fan jag håller på med. Ibland känns det som att jag slänger bort mitt liv. Ibland vill jag bara härifrån. Bort från alla måsten, krav och förväntningar. Jag spelar handboll (vilket jag älskar, tro inget annat), jag jobbar och jag planerar. Detta gör jag 24/7. 

Nä, oj nu blev detta inlägg personligt. Det var inte meningen. Ska istället regga mig på den där töntiga dejtingsidan och ragga upp min barndomsbästavän och bestämma en dejt med henne.

Å nu går det inte att ladda upp min fina psbild heller. Suck...



Kommentarer
Postat av: Emma

Haha. du är väl för go! Jag stötar dig vad som än händer, det vet du! Älskar dig till tusen & mer där till!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback