Helgó dag

Sitter här i mina nya TIGHTA träningskläder. Vaknade elva (KISSENÖDIG! Som jag har kissat efter det där dopingtestet, shiet asså! Fick till och med springa in hos familjen Blomqvist på vägen hem igår när jag släppte av Helena. Men det var ju trevligt eftersom lillasyrran hade fyllt år och jag bjöds på tårta :D sånt blir man glad av =) ), städade lite och åkte sedan till Vigge för att plocka ihop lite träningskläder. Fick ju 1500 kronor på TeamSportia av Aranäs, då jag ställde upp som ledare på handbollskolan i augusti. Det var väl snällt? Det hade jag inte räknat med någonstans så jag blev positivt överasskad :D Stort TACK!

Kvällen har spenderats i Hovås hemma hos Nathalie med henne, Cissi, Lucas och Lucas pappa Dennis. Ingen suparkväll, men däremot den mysigaste kvällen på mycket länge. Mycket trevligt sällskap, Burger king och roliga spel. Kul att Italien var med på ett hörn också ;-) haha...

Imorgon blir det match :D Wiiie! Ska bli asball :D Sedan blir det nog utgång med Nathalie och lite "jobbarkompisar".
Sov gott mina vänner... Pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback