Inkilning i Heid 2008

Så har man blivit inkilad också. Fem pers var vi som skulle bli det. Hade ingen aning om det. Igår trodde jag bara att det var lagfest, men hur kunde jag vara så dum att jag trodde vi skulle komma undan :P Men kul var det! Inkilningen bestod av fyra moment:
1. Bowling
2. Femkamp: ölhävartävling, gummiband i ansiktet, limbo, vissla med kex i munnen och dricka drink med sugrör.
3. Frågesport
4. UPPTRÄDANDE! Sång och dans.





Har mängder av bilder, men vet inte vilka ja kan med att lägga upp. Okej att ni får se dom på mig :P men kanske ska skona de andra i laget från att komma upp på nätet...fast de lär väl ända hamna på facebook, haha!

En riktigt rolig kväll! Tack för igår :D Och tack för att vi fick vara hos dig Karin! Tror jag flyttar in hos dig. Du bodde ju jätetfint och mysigt :P

Kommentarer
Postat av: Sandra

DEN klänningen skulle du ju haft på balen:P Haha!

Postat av: Kajsa (Heidlös)

Klart alla nya ska bli inkilade... Det såg ut att va ganska schysta grejer i alla fall. Fast man kan fråga sig hur det är ställt med fantasin - tycker ölhävning, kexchoklad, limbo o gummiband har varit med ett bra tag nu...

2008-10-03 @ 13:43:38
URL: http://www.hejdlost.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback