Inte att tänka på

Funderade för en stund på att följa med tjejerna ut ikväll. LUGNT, eftersom jag är sjuk. Bara äta med dem och sedan ta bilen hem igen. Detta funderade jag på ja, tills jag reste mig ur sängen och insåg at jag har feber och inte alls orkar annat än att ligga kvar. I bästa fall orkar jag åka ner och köpa lite "tycka-synd-om-mig-själv-godis". Tror att jag ska göra det och kolla fotboll och film hela eftermiddagen och kvällen. Har blivit grym med maten det senaste. Äter jätterätt hela dagarna och ytterst sällan slarvar jag och äter sötsaker. Men nu är jag faktiskt sjuk och då behöver man glass och godis! Så är det faktiskt! 

Tyck synd om mig! Jag hatar att vara sjuk. Speciellt när jag vet att jag missar TRE (!) träningar denna helgen...

Kommentarer
Postat av: Anders

varför är det knasigt för?! Hm... I så fall måste jag ju göra om det.. :) tjoho


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback