It´s my life...

Okej, det första jag ska köpa när lönen kommer är en vit, neutral byrå.
Min byrå är helt åt helvete trasig (laga? vad är det?). Kan typ inte städa klart förrens jag har lite ny förvaring. Så nu vet ni!

Är rätt trött. Hämtade Emma som kom hem från det där jävla landet inatt. JAG ÄR SÅ GLAD ATT DU ÄR HEMMA FRÅN ÄCKELLANDET! Åk aldrig dit igen! Så nu ska jag snart hoppa ner i sängen och kolla lite tv och sova :P Börjar sju imon. Upp 05.15. Fy vad det är hemskt alltså! Funderar på att börja leva fattigt. Fast tro inte att jag lever rikt som vikarie direkt. Nä, egentligen är det nog sak samma om jag jobbar eller inte, haha...

Sov gott :D

Kommentarer
Postat av: Lupum

haha tack nu vet vi

Postat av: Emma

tack för att du hämtade mig gumman. När jag är frisk o mår lite bättre så måste vi ses o verkligen prata... Hoppas du inte är allt för trött! Älskar dig!

2008-09-23 @ 15:51:09
URL: http://emmipemmi89.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback