Jag gillar att ha många bollar i luften!

Hemma över natten. Sitter och äter en riktigt god och egenlagad tonfisksallad. Imorgon ska jag träffa Lina på gymmet. Lite gym, lite löpning, lite mat och lite utprovning av skor. Sedan åker jag till jobbet och jobbar dygnet. Sedan får jag jobba lite på mitt projekt på nått café (som den ghettobrud jag är) och efter det träning. Kommer hem torsdagkväll :D Gaadh vad jag älskar att vara ung och ha 1000 bollar i luften, och JA, det var ett försök till Blondinbellas positiva inställning till allt i livet.

Föressten måste jag nog göra er lite besvikna då jag fortfarande inte kommer avslöja vad jag gjort i Sthlm eller vad som snurrar i mitt huvud just nu. Har fått nyfikna frågor och mejl och visst har jag berättat för mormor exempelvis men nästa vecka ska Ni också få reda på vad det handlar om. Tror på detta! Det kommer bli så bra!


Passande bild. Inte sant?

Kommentarer
Postat av: Jonas

Javisst blir det bra;)

2008-09-02 @ 20:53:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback