Ledig dag

Idag har jag varit ledig :D Skönt! Vaknade typ kvart i nio, låg och drog mig till kvart över. Fattar ni! Så himla skönt att ligga kvar och inte känna att man är tvungen att gå upp. Gick i alla fall tillslut upp och tog en promenad. Ett försök att rensa ur förkylningen som satt sig i luftrören, hjälpte dock inte.

Sedan har jag fixat lite på datorn och vart hos veterinären med min katt. Nu är jag hemma och har käkat och ska snart åka till träningen. Idag är det bara 1 och 1/5 timma handboll. GÖTT! Löpningen igår gick nämligen kasst. I tisdags gick handbollen kasst och löpningen bra men igår var det tvärtom. Fast roligare när handbollen går bra i och för sig.

Ikväll ska jag nog hem till Camilla och mysa lite och i helgen väntar träningsläger. Vi har dock bara tre träningar, så det är lite skönt. Sedan tror jag att det kommer bli rätt roliga träningar också med tanke på att serierna faktiskt snart startar.


Carro, jag och Carin i Aalborg, Danmark.

Kommentarer
Postat av: lina

hej sara! lääängesen jag kollade din blogg! men va FIN du e i kort hår! vuxenpoäng på de ;)

2008-09-09 @ 19:51:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback