Lego har rankat elitserien.

Såhär ser Legos tippning (http://aoh.bloggagratis.se/2008/09/02/925838-lego-rankar-elitserien-damer/) av elitserien ut:

1. Sävehof
2. Eslöv
3. Skövde
4. Önnered
5. Lugi
6. Skuru
7. IVH
8. Spårvägen
9. Heid
10. Kroppskultur
11. Skånela
12. Avesta/Brovallen

Självklart kommer Sävehof och Eslöv vara i topp. Det fattar ju alla, men sedan tror jag inte att Lego har så många rätt. Han har nog visserligen mer kunskap än mig, men 9:a! Nja, jag tror inte det. Vill tro att Heid kommer några placeringar högre i alla fall. Och att Önnered skulle komma fyra? Kanske... IVH och Spårvägen 7 och 8. Näää, men jag vet inte. Visst att vi åkte på stryk mot Önnered, men det blir annorlunda i serien ;-) men sedan vann ju Heid över IVH rätt stort i Danmark. Visserligen ville dom nog bara ta första bästa färjan hem, men ändå. De ska inte få komma före Heid i tabellen. Och Lugi åkte ju faktiskt ut mot Skive som Heid slog med 10-15 bollar i b-finalen. Sedan var nog kanske inte det Lugi det starkaste de har, men ändå. Jag tror, om jag får säga mitt att serien inte slutar som Lego tippar. Ska dock inte yttra mig för mycket då jag är långt ifrån någon expert.

Kommentarer
Postat av: Frida

Önnered 4a... You bet ;)

2008-09-04 @ 13:57:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback