Möjligheter

Sitter och kollar en blogg. En person jag inte känner men som känner nån som jag känner och så vidare, haha. Kan inte berätta här vad det handlar om, skulle varit barnsligt och taskigt av mig, men kan inte låta bli att skratta här i soffan. Herregud! Vilka naiva människor det finns...Tack gud för att jag är blåögd men långt ifrån naiv. 1000 tack för det!

Imorgon ska jag anmäla mig till matte B. Har bestämt mig för att bli läkare tror jag. Eller journalist. Jag har ingen aning om vilken av de två jag känner mest för, men jag behöver ändå matten, så nu är det på tiden. Ska jobba ihop pengar under hösten för att flytta i början av nästa år. Vill hemifrån! My own place.
Vad tror ni? Sara som läkare? eller Sara som journalist? Både och, kanske :p
Bestämmer jag mig för läkarlinjen kommer jag självklart söka in i Danmark om typ två-tre år. Men journalist vill jag gå i Gbg. TRYGGHET! hehe...


Har nog börjat att förstå att ett nytt liv börjat nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback