Paus i jobbet

God morgon! Eller jag tror att den är god i alla fall, har inte riktigt hunnit känna efter.
Relativt nyvaken sitter jag här med en skål fil med skivad banan i på jobbet. Klockan ringde för någon timma sedan och ni som känner mig vet ju att jag är ganska morgontrött och mer än gärna sover till 12, men jag börjar faktiskt vänja mig vid tidiga mornar nu. Imorgon är jag dock ledig (vad det ser ut som nu i alla fall) vilket ska bli skönt som fan! Ska försöka hitta på nått kul :D För i helgen väntar träningsläger, och nästa vecka jobb igen, måndag, tisdag, onsdag och torsdag. Sedan är jag faktiskt ledig nästa helg :d Woho! Fest någon kanske? Reunion Kellan???

Nu måste jag jobba lite men vi höres snart igen. Föressten föreställer bilden lite symboliskt en MYCKET TIDIG morgon i Åhus för ungefär ett år sedan.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback