Radioreklam is the shiet

Kollar Vem kan slå Filip och Fredrik på femman. Det är rätt roligt faktiskt :D Men något annat som är rätt roligt är radioreklam. Radioreklam är fanimej grymt!!! Mina två favoriter är just nu:

Pappa: -Kalle du måste äta upp din mat så att du blir stor och stark.
Kalle: - Jag vill inte bli stor och stark. Jag vill bli smart för jag ska bli ingenjör.

Kommer inte ihåg vad denna är reklam för men rolig är den :D Nästa roliga är den här:

Tobiasson: -Tja, Tobiasson här. Jag tänkte bara säga att jag arbetar hemifrån idag.
Chefen: *TYSTNAD EN LÅNG STUND* - Men snälla Tobiasson, du är ju för fasiken NARKOSLÄKARE!!!

Trivs man hemma så gör man...

Det var dagens roliga! Min humor, helt klart. Så lätt är det att roa mig ja.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback