Snyggt jobbat Sara

Är på jobbet. Jobbat sedan 08.00 igår morse.
Det märks nog i mitt huvud. Speciellt med tanke på att jag tog bilen imorse och åkte iväg på ett ärende i PYJAMASBYXOR!!! Aja, så det kan gå. Slutar klockan tio och då ska jag vägarna om Aranäs kansli och hämta en väska jag glömde där under handbollskolan. En fusk Gucci (om jag inte minns fel) som Degen lånade till att ha träningskläder i. Mycket manligt måste jag tillägga!

Måste också nämna att jag igår hoppade av handbollsverige.se. Delade åsikter, och personliga orsaker var anledningen. Önskar dom dock all lycka i framtiden och jonas, KÖR HÅRT! Tror som fan på er...

Har ni sett våra fina profilbilder som finns på Aoh, under damelit =) Där finns även presentationer. Vi skulle svara på frågorna "bästa utespelare i elitserien och bästa målvakt i elitserien" Hela damelitsverige har typ svarat Johanna Ahlm och  Cissi Grubbström eller Jessica Aronsson. Dom är asbra! Men inte hade jag en tanke på att svara damer. Jag råkade nog skriva Emil Berggren och Hreidar Gudmundsen. Opps, är nog ensam på hela sidan om att skriva herrar, pinsamt. Kanske man borde svarat en dam.

Kommentarer
Postat av: Annika

Hehe, tyckte det var lite konstigt. Vi ska ju framhäva vår egen sport... Fast rätt roligt! Nu vet du det till nästa gång. :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback