TRÖTT

Först vill jag berätta för er som kommit in på bloggen att jag lösenordsskyddat den pga www.handbollsverige.se
Det funkar inte att ha en privat blogg och vara med och driva handbollsverige samtidigt. Man blir granskad. Vartenda ord man skriver tolkar folk. Och folk tolkar och analyserar så mycket, samt är så bittra att det leder till elaka kommentarer.
Ni får gärna dela med er av användarnamn och lösenord till sådana som ni vet läst min blogg tidigare. Ex, ex-tränare, vänner, klasskompisar, syskon, släkt osv. MEN jag vore tacksam om ni inte satte upp stora lappar på stan med lösenordet.

Nu till mitt liv just i detta nu. Sitter klockan halv fyra på fredag/lördag-natt på jobbet. Vaken natt, och usch vad jobbigt det är. Slutar vid sjutiden. Är trött, men det funkar ändå måste jag säga. Är dock hela tiden rädd att snart slår sömnen till på riktigt. OJ, nu börjar en skräckis eller någor på tv. BYTA KANAL!  Tog med mig några filmer till jobbet men så kunde inte deras dvd spela brända skivor. Ska nog köpa mig en dvd-box. Sex and the city- "skolådan" funderar jag på. Då har jag lite att se under mina nätter här. Är online på msn men den sista person som förbarmade sig över mig loggade nyss ut. Wernersson, han skulle tydligen sova. Konstigt :S, haha... Oj nu loggade Fidde in! Gött :P



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback