Ursäkta om jag är negativ

...men det här är ingen bra måndagsmorgon.
Förkylningen är värre nu och jag har legat och svettats hela natten. Torrhostan har börjat gå ner i luftrören, vilket bara inte fick hända. Jag var ju rätt ordentligt sjuk för två veckor sedan och nu detta. Hur kan det komma så fort igen och hur kan jag vara så mottaglig??? Det är ju riktigt pinsamt att behöva säga till tränaren. Usch, jag hatar att säga att jag är sjuk. Man känner sig typ skyldig och dålig.

Sedan ringde de från jobbet och hade en akutlucka mellan 07.00-20.00. NOWAY, att jag tar! Hade blivit jätteglad om jag var frisk. Men nu? Mår kasst. Ska lägg all min energi på att ta mig till träningen och köra en och en halv timma handboll. Imorgon är det löpning. Hoppas det kommer en ande och ger mig tre önskningar innan dess. Då ska jag önska mig frisk för alltid och så ska jag önska mig bäst på löpningen.

Har nu ätit en rå vitlök (oj, vad jag kommer lukta gott på träningen ikväll), en apelsin, druckit en mugg rött te samt tagit en Ipren. Allt för att bli bra. Nu väntar bara halstabletterna på mig efter tandborstningen...

Visst tog jag en fin bild häromdagn nere vid havet :-)

Kommentarer
Postat av: Emma

Nää men gumman då... Fan det är ju mitt fel,det måste ju vara jag som smittat dig :S Förlåt!!!! Fan,nu får jag jättedåligt samvete...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback