Ligger i sängen med en skål fil

Skulle vart in the ghetto hela dagen, men är sjuk. Första gången jag är sjuk (om man bortser från den lediga midsommarhelgen) sedan vi startade upp 12 maj. Det känns alltid tråkigt, men vafan- jag tror jag har feber, luftrören är helt igenrostade och jag orkar helt enkelt inte träna. Ringde tränaren tidigt imorse för att sedan somna om och sova till halv tolv. Har sovit ungefär 11 timmar inatt men ändå är jag trött.

Igårkväll hade jag ett bra samtal med Helena i bilen hem. Vi pratade om framtiden typ. Om att flytta hemifrån, jobba, plugga vidare, skriva långa kontrakt osv. På något sätt vill man att allting ska hända nu och med en gång.

Jag vill:
Flytta hemifrån nu.
Ha ett toppjobb nu.
Vara heltidsproffs i danmark nu.
Ha familj nu.
Att mitt hår ska vara en meter och blondt nu.

Ja, ni fattar!







Mikas bilder från Danmark.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback