Da Matteo

Slog på tv:n för att se sista tio på Idol. Hittade dock lite fotboll på Tv6. Inter spelar, vilket innebär Zlatan på planen. Mmm...

Loggade nyss in på msn och möttes av denna text som jag fått när jag var offline:
hellou  jag vill inte verka påträngande på ngt sätt, men handbollsträningarna är så tröliga så att jag måste fråga.. när tror du att du kan komma?
dessutom så saknar jag dej faktiskt <3

En tjej i Aranäs f95 som skrivit. Man blir så glad över sådant =)

Var och fikade med Nathalie, Cissi och Cissis kompis Jessica idag på da matteo. Mysigt mysigt. Blir nog en spel/vinkväll på fredag hemma hos Nathalie eftersom hon är barnledig :D Fast för mig blir det ju förstås inte så mycket till vinkväll med tanke på att jag spelar seriepremiär på lördag :D:D Kulkul cyckelhjul.
Sedan ska vi försöka samla ihop oss och gå ut och käka och drinka någon kväll. Hoppas på snart.  Jag är suuugen!

Plötsligt ska jag jobba imorgon också. Hoppas att jag jobbar med någon rolig. Fast å andra sidan är alla riktigt roliga och trevliga på det stället. Me like! Har jobbat rätt mycket i september. Är nog redan uppe i 123 timmar eller något. Och jag som var rädd att inte få jobb efter studenten. Kan ju jobba massor, än sålänge i alla fall. Kanske jag bara haft tur men det tror jag inte :D

Var och kollade på vår träningsmatch mot Sävehof ikväll. Bella och Ahlm var med. Deras förstauppställning med andra ord. Vi förlorade med 31-22. De har tydligen en växel mer, de svartgula.

Måååååål för Inter! Zlatan gör hela förjobbet och bara serverar Mancini bollen :D YAH!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback