Jag är top notch!

Sitter och väntar på att dra till jobbet. Börjar 12.00 och slutar 21.30. Jag är ingen människa som älskar att jobba. Nej, ni som tror att jag jobbar så mycket som jag gör för att jag gillar det har alldeles fel. Idag däremot ska det bli heltokej att arbeta. Varför? Jo för att jag känner mig understimulerad. A, eller nått sådant...När man gick i skolan hade man alltid att göra men nu har jag varit ledig i två hela dagar (om man borser från handbollen då) och det känns som att det är dags att utföra något vettigt.

Vilken värld vi lever i. Jag slutar aldrig att förundras.
Fast å andra sidan tycker jag nog att min dag var rätt "vettig" igår också. Spenderade X antal timmar i hallen (två vinster) för att sedan dricka öl med Nathalie (eller hon drack Cola för att vara mer exakt). Kvällen började på LotusBar på Linné men vi drog därifrån rätt omgående efter att ha gett stället ett tappert försök. Det var rätt dött där kan man väl säga. 25årsgräns utan vakter i dörren liksom? Det säger väl allt! Vidare till Barsidan inne i stan. Hmm, jaadu Nathalie, jag förstår om du hade kul där aspackad men med tre Heiniken i kroppen kändes det inte riktigt som "min kopp te". Jag menar 150 pers på cirkus 50 TRENDIGA kvadratmeter varav hälften hade backslick och dyyyyra skjortor och den andra hälften var pinnsmala, övermakat söta, med små klänningar, slängandes med håret. Den sistnämda typen människor verkar göra allt för att få den försnämnda typen människors uppmärksamhet och tvärtom. Men hallå, ni ka ju vara lite sliskigare också. Killar som är goda för 600 000 000 kronor som sprutar champanj från bardisken ner på de "hungriga" tjejerna på golvet är rätt groose (som min förälskelse på gymnasiet skulle ha sagt). Nä, en kille med 600 000 000 har visserligen lite pengar men jag undrar om han har så mycket mer faktiskt. Behöver jag säga att jag och Nathalie tillslut bara satt vid ett ensamt bord och stirrade ut över baren och dansgolvet med förundrade ögon och gapande munnar. Jag slutar aldrig att förundras över människor alltså. Vilket ställe, vilka människor :S Dom hade inte ens Heiniken!!! Vilken krog har inte det liksom? Nä, tror fanimej att det var maskerad champanje i ölflaskorna.
Men jag hade i alla fall ett trevligt sällskap igår och det var helt klart Nathalie! Så bästasällskapsutmärkelsen går till henne! Tack för en ändå trevlig kväll igår :D Rätt ball var det ändå :P (you know what I mean ;-)).

VS  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback