Afrikans dans och högskolesökning

Dom förlängde ju sökningstiden för högskolor till klockan 12.00 idag då hemsidan kraschade igår, så inatt så sökte jag lite utbildningar på måfå. Juririst har jag ju sökt sedan innan men nu har jag även sökt lärare i Samhällskunskap och Svenska, Socionom, Personalvetenskap, nån Psykologsak och en fristående kurs i danska. Tänkte jag behöver kunna danska om jag ska bli proffs där ;-).

Och Sandra, jag sökte tamejfasiken socionom :D

Nu en långpromenad. Hade tänkt springa men har sjuk träningsvärk efter gym, löpning och afrikansk dans igår. Ska det börjas tränas igen så ska det göras ordentligt.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Synd bara att du inte kunde klämt ur dig det för ett halvårsen:P Då hade vi vart classmates again:D

2009-04-16 @ 16:26:20
Postat av: Anonym

Ja du får allt bli nått när du blir stor..... Så att mormor& morfar! ja vad blir det till dig?!!!!!! Hade varit stolta över dig...Fast det hade dom nog varit vad du än blir..Kram...

2009-04-16 @ 20:48:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback