Får Waller ligga?

Och där tog det roliga slut. Jennifer gick och la sig :/ Jag deppar dock inte ihop totalt för nu ska jag se Fråga Olle samt Efterlyst. Hoppas få svar på allt jag någonsin undrat vad det gäller sex. Kan inte dra upp några exempel dock med tanke på att andra generationer än min egen läser denna blogg.

VAFAN! Klockan är 01.45 och över. Det kommer inget sexsnack på kanal5. Vad är det här för skit??? tv.nu dra åt skogen!!! Ska jag behöva städa istället? Jennifer! Jag ska städa efter DIG i köket nu! ;-) haha...

 Föressten använde jag gammal mjölk till min gröt imorse. Ibland undrar jag om jag verkligen är mogen att bo själv. Tror inte det hänt på 19 år hemma hos mamma och pappa att jag fått i mig gammal mjölk. Varför? Jo, för där var det ordning och reda på kylskåpet. Men observera i alla fall att jag äter gröt till frukost. Det är seriöst. Nästan på tok för seriöst. Knappt så jag vågar säga att jag sprang fem kilometer runt Sisjön också. Kan vara all den nyttiga kosten tillsammans med träningen som gör att jag sitter här trött som ett as och med en fruktansvärd huvudvärk. Eller så var det mjölken. Hur fixade du den här livsstilen Gunde?

Oj, nu kom mitt program igång! Undra om han Olle får ligga nått själv... Och om han nu har fru, undra vad hon fått gå igenom under åren...


Vad tror ni? Får han ligga nått själv?

Kommentarer
Postat av: Jen_

HAHAHA men det var gott som fasiken med makrillmackor :)

2009-04-23 @ 09:14:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback