"bros before hoes"

citat: Sheila... som förövrigt heter på msn : "sara fyller år :d och det blir svinigt" Jag blir så glad :D

 Copat från Jennifers blogg:

Jag träffade Isabella* på vägen hem förrut, vi kom på att Sara för fasiken fyller år imorgon och det borde firas! Jag har ju tagit semester på Fredag och allt! Dock blir det lugnt för min del och hemgång tidigt men att Sara ska ligga under bordet full som en kastrull i slutet av kvällen är ett måste!

Tack för den kära vänner... En fin bild på oss hade hon lagt upp med...
kolla bara in denna sjukt galanta trio nedan...
Men det där med kastrull-full vettefan hörrni!!! Jag är faktiskt en seriös handbollspelare (vars säsong visserligen är slut. Men wtf, det kommer ju snart en ny :D, haha)


Kommentarer
Postat av: Galantasheila

det blir snuskigt imorgon sara!! :) MoHaAaAaAAAAaaa

2009-04-01 @ 23:05:10
Postat av: jen_

Congrats för fasiken :) Ses ikväll!

2009-04-02 @ 09:11:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback