Camilla 20 år :D Grattis!

Sov hos Emma i stan inatt. Kom hem och fick stökat undan alla saker som låg överallt sedan förfester och liknande de senaste dagarna, innan mormor ramlade in med fika och blommor. Tack, det var mysigt :D
Efter det drog jag till födelsedagsbarnet och myste lite. Var noga med att poängtera för min guddotter Freja att hennes mamma inte längre var en tonåring utan att hon faktiskt nu var vuxen och får gå på systemet helt själv. Det är helt sjukt vad man får (även om jag är noga med att maskerar detta, Camilla ;-) haha) mammakänslor och vill nästan ha barn själv när man träffar Freja. Mys är ni! Love <3 Och Grattis min sköna!

Tog med mig kameran men glömde ta bilder så ni får helt enkelt klara er utan, haha...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback