Dagens - och +

-Löpningen gick dåligt
+Jag fick i alla fall sprungit mina fem kilometer under den tiden man inte får gå över

-Jag har ont i huvudet
+Lyckades sova en timma efter Sävehof-Guif

-Jag har ingen lust att jobba inatt
+Jag jobbar med Jennifer

-Jag ska jobba fem nätter irad
+Jag åker till Rhodos på söndag

-Blommorna jag fick som ursäkt var fruktansvärt fula
+Snart är de vissna så att jag kan med att slänga dom

-Behöver fixa mitt hår
+Är rätt snygg oavsett

-Har seriöst börjat fundera på att besöka Blondinbellas blogg efter bojkott i två månader
+Det tar emot att säga det men hon är rätt smart och man kan nog få liiiite inspiration och tips från henne

och med det avslutar jag min dags minus och plus...

Kommentarer
Postat av: Jen_

I fucking love you :) haha jag är den bästa jouren du vet, speciellt för att se på knäckebrödspojkarna!

2009-04-23 @ 09:16:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback