Flugan dök med huvudet före ner i vitlökssåsen

Jag kommer ut i köket och hittar en färdig macka.
En sådan där riktigt god med massa sallad och annat gott på. Jag utbrister högt för att min lillebror ska höra "Nämen oj, vilken god macka här ligger!" Ingen reaktion dock. Jag undrade varför men så ser jag att Jesper står och pillar med en handduk och något annat i tvättstugan. Går fram och ser att han torkar av en fluga med handduken!!! En fluga! Jag undrade ju självklart vad han höll på med och då berättar han att han räddade flugan som hade dykt med huvudet före ner i vitlökssåsen. Han hade tydligen bara sett bakbenen sticka upp ur den delikata såsen. Jag springer ut och gapflabbar och berättar för mamma och pappa som också dom brister ut i gapskatt. Mamma frågar varför han inte smällde flugan bara och då berättar han att han hade sköljt av insekten från vitlökssås och nu höll på att torka honom.

Snacka om djurvän... <3

Kommentarer
Postat av: Emma

hahahahahaha

2009-04-11 @ 10:22:22
Postat av: Anonym

hahha_:D

2009-04-13 @ 11:14:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback