Fullspäckad påskhelg

Sitter och äter frukost och ska snart gå en lång promenad.
Jag vet att jag borde springa men ibland är det så jäkla gött att kunna ta en promenad eller träna precis det man vill. Fast jag saknar fasiken redan handbollsträningarna. Det har gått en vecka. Sjukt...

Idag ska jag hem i ett par dagar :D Ska bli mys :P Hoppas på god mat och påskägg. Hade dock velat åka över till danmark och checka Rödspättecup imon. Har skickat ett mess till pappa med idén. Får se om han nappar. Det var ju trots allt han som ville från början. 
Och på lördagkväll blir det förmodligen Gislaved och hälsa på Englund en stund. Miss ya foxs!

Tänk vad mycket man hinner med när man är ledig från både jobb och handboll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback