Huvudvärk, tvättstugeflirt, effektivitet, vänner och öl <3

OJ! Så mycket som fyra kommentarer har jag inte fått sen min tid som "stjärnbloggare".
Då var ju siffran uppe i typ femtio stycken/inlägg dock (måste ju skryta lite) men då jobbade jag för det. Inlägget igår trodde jag inte ens någon skulle ha ork att ta sig igenom. Så det var ju kul =)
Karin, såg ditt mejl men jag har ingen aning om imon???
Ses där, antar jag?

Har sjukt ont i huvudet efter denna jobbvecka. GnällSara sätter igång låter det som. Har dock fått gjort en hel del idag. Har hämtat en resväska och börjat packa, träffat Nathalie och Lukas för lite handling inför kvällen, städat som en tok, tvättat som en tok och sprungit på min fräscha granne i tvättstugan. Jag hade ju inte räknat ut att råka gå ner samtidigt som han eller så, inte alls... Han hejjade i alla fall =) Fredagslycka!!!

Nu ska jag dra över till Nathalie. Visste ni att vi är grannar? Vi ska grilla och dricka öl, ett tjejgäng. Synd bara att vi inte har någon kol och ingen tändvätska. Så det får nog bli middagslagning inne istället. Vilken grillkänsla liksom :P haha...
MEN FÖRST! En alvedon eller två...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback