jag patetisk?

Jag förstärker mina manliga poäng ytterligare då jag insåg hur jäkla Odammsugna mina golv var (att jag sedan sov över min tvättid känns som att det är en bagatell med tanke på min vardag. Igårkväll och inatt behövde min kropp ingen sömn. Konstigt nog ville den ha det imorse :S). Fick i alla fall dammsugit mina golv så nu är här rent igen :D

"Succes kommer til de mennesker, der ved, at den ikke kommer af sig selv og derfor går ud og henter den"
Så sant som det är sagt! Citat tagit från en dansk U21-landslagsspelares msntext. Så fick jag in att jag har en sådan på min msn med. Jag har hans tvillingbror på andra kanten också ;-) 
Vet också att dessa två är väääldigt populära bland tjejerna. Det ni!
(Sen att vi inte snackat på typ två år och att det var jag som addade dom behöver vi ju inte prata så högt om, haha...Misslyckad säger jag bara, suck... :P Dags att radera? Eller vad säger du Jesper? HAHA )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback