Litterär

Så sitter man här inatt igen. Funderar på om jag ska börja stretcha lite på nätterna. Har blivit så jäkla osmidig och på nätterna har jag ju allt tid i världen så varför inte liksom. Föressten måste jag berätta att jag börjar bli lite kulturell. Läser just nu Hamlet av självaste William Shakespear. Vilken kille! Han är ett geni fan :P

Idag har jag varit effektiv. Fått gjort bank-, jobb- och skolärenden samt växlat pengar till Rhodos. Och så har jag varit på Hagabadet och sminkkurs med min mormor. Mys :P Mormor, jag har börjat vänja mig vid att ha ögonbryn nu (okej, alla ni som kanske tror att jag är en tattig förortsbrud som plockar bort mina helt och hållet nu, tar ju fel. Jag brukar bara inte måla i dom.)

Sedan skriver jag på en krönika. Det var läääänge sedan jag skrev något. Senast i skolan för ett år sedan tror jag. Kände det var dags igen, men inser att jag inte ens kan det svenska språket längre...

Ja, det var allt jag hade att komma med denna gång.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback