Nu struntar jag i vad jag säger här...

Jag är absolut inte den som vill vara allför personlig eller så i min blogg. Jag bloggar om mitt liv, men tro inte att ni får del av mitt privatliv särskilt mycket på den här sidan. Att jag skulle vara den där bloggaren som skriver om kärlek, relationer eller känslor särskilt mycket finns inte. Det finns dock tillfällen då jag vräkt ur mig saker här. Det har hänt någon gång att det har dykt upp känsloladdade inlägg om handboll, jobb, vänner eller pojkar. Och just nu ska jag vräka ur mig ett och annat bara för att jag är så jävla förbannad!

1. Dagen började bra tills en "reminder" på en bakomlagd person dök upp.
Det finns människor man inte vill ha någon som helst kontakt med idag och i framtiden. Sådana personer tillhör det förflutna och (nu ska jag låta psykologisk) man har lagt dom bakom sig. Dyker de sedan upp, bara sådär på en bild eller liknande på ens söndagmorgon så förstör dom lite utav helgfriden. Däremot blir man skadeglad då man hör eller ser om det går dåligt för personen i fråga. Ja, jag är en elak människa. Burn in hell! Mohahaha!

2. Att bli orättvist behandlad på jobbet och att gå runt och vara irriterad under ett 14,5 timmars pass är inte att rekommendera. Inte okej!, säger jag bara... Att sedan behöva gå dit och jobba fem nätter irad nu känns ju uppåtlyftande =) nooot!

3. Det finns en person som jag bara vill nämna utan namn och utan orsak...

Vad säger man? Mamma kommer säkert ringa mig sedan och säga att "såhär kan du inte skriva på bloggen" Tänk på vad du yttrar dig om. Men allvarligt talat så skiter jag i vad jag skriver idag. En person kan dra åt helvete! Riktigt långt in i helvetet också. Och jobbet, what to say? Inte okej att bli behandlad dåligt...

Så nu fick jag ur mig allt och mår faktiskt mycket bättre än för tio minuter sedan. Ilska är bästa försvar fan! Nu ska jag upp och ta ut ännu mer ilska i löparspåret. =) So long...

Kommentarer
Postat av: jen_

Inatt jobbar du med mig iallfall :) Det blir finemang vet du!

2009-04-19 @ 18:16:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback