Imon fyller jag "påväg mot trettio"

Sitter här oduschad och jätteofräsch. Tröstäter gör jag också. Men som sagt: "Det är bara att bryta ihop och komma igen" En stor eloge till Karin idag. Riktigt duktig!
Det känns lite konstigt att säsongen är över... Ett år med Heid har gått sjukt fort. Det har varit roligt och mycket lärorikt. Det ska bli skönt med några veckors "ledighet" nu men jag längtar fasiken redan till nästa säsong. Eller jag vet att jag kommer börja längta redan om några dagar, men det är bra. Då kommer man tillbaka med ny energi och ny kraft för att orka ett helt år till :D

Idag är min sista dag som tonåring. Jag blir 20 år imon. Vill inte! När man fyllt tjugo så går man helt plötsligt mot 30 och det känns skrämmande. Aja, det är väl smällar man får ta.

Det var nog allt jag ville ha sagt. Puss och hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback