Inte där. Lite skumt...

Sitter hemma hos mamma och pappa. Har grillat och druckit ett glas vin med Emma och familjen. Vi körde hem från Gislaved i eftermiddags. Har haft en trevlig helg där borta i skogen med grill och öl.
Men Snusarn, snart får ni ta Gbg igen!

A just det ja! Den 26 april åker jag och Hanna till Ixia på Rhodos!
Charter så in i helskotta men vafan! Har man inte mer än typ fyra ej spikade veckor på våren ledigt från handbollen så får det bli sista minuten. Lätt att jag ska göra alla dom där långresorna när jag blir typ 30.
Då är det jag som gammal "tant" som backpackar runt med alla ungdomar runt om i världen. Nä, men Hanna- Rhodos here we come! Och vi ska göra ön!

Imorgon har jag en "att-göra-lista" för jag har änna slappat till mig när jag varit här hemma ett par dagar.

Söka utbildningar
Fixa ledighet
TRÄNA!
Skicka in försäkringspapper eller nått (mamma har koll ;-))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback