+5kilo -10kilo + 8 dips

Sara <3 Ruddalen!
Speciellt milen i de där underbara backarna.

Dagen började med en sänkning i benpress med 10 kilo. Den känns tung. Efter det en ökning med 8 stycken dips från förra gången. Kan det bero på att jag kör typ enbart dips på gymmet nu för tiden?

Möte på det och sen mördarpasset i Ruddalen. Addera två varv cirkelträning på det också så har ni första barmarkslägersdagen =) Ibland (typ varje dag runt halv fem tiden) känner man att man lever! Härligt är det! (Ni märker att jag verkligen försöker se det positiva va?)

Sedan har jag faktiskt ägnat lördagskvällen åt städning, tvätt och telefonen. Telefonen är ens bästa vän då man bor själv har jag insett =)



Just det ja! Kära kusin, Christoffer jag skulle påminna dig idag om att jag bjudit dig på kräftskiva. Du visste inte om du skulle komma ihåg det idag då jag sa det igårkväll.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback