Bästa kvällen på Rhodos


Jag får flaschbacks av Kings of leons låtar. Hans röst för mig tillbaka till Rhodos i april där jag började lyssna på dom. Kommer ihåg en kväll eller natt/morgon kanske är en bättre benämning då jag, Hanna och australienarna satt på en ensam, typ stängd bar. Vi tjötade med bartendern och han spelade Kings of leon-låtar efter Liams önskan på sin laptop. Det var nog den mysigaste och bästa kvällen på hela resan. Hanna fick ju mitt tidigare span, rödhåriga Liam som jag kollat in redan flera dagar tidigare. Och jag fick höra massa fint =) Allting var så avslappnat och roligt.
Paniken kom ju på förmiddagen efteråt då vi vaknade upp och inte visste om vi missat utcheckningen eller inte. Vi klarade det på minuterna. 

  


Kommentarer
Postat av: Hanna

det var så jäkla roligt. Jag vill göra om det! SJukt bra kväll. Helt besatt nu för tiden av kings of leon.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback