"Det är inte de stora inkomsterna man blir rik på utan de små utgifterna"

Tankar just nu...

*Varför är alla korkade bloggerskor/bloggare som Kissie, Dessie, Armin, Paow och Mogi för att bara nämna några, Stockholmare? Vi har inga sjuka fjortisar från Götet :S Why?

*Det känns som att historia- och franskaböckerna i princip blänger på mig och skriker "Öppna oss".

*Arsenal är vassa just nu.

*Söka jobb hemma i Åsa/Kungsbacka?

*Skoinköp vintern. Sjuk skojakt i mina drömmar inatt.

*Billiga restresor nu.

*Vad ska jag äta innan träningen?

*Skåne imon!

*Det är augusti och det känns som hösten varit igån sedan början av Juli.

*Restresorna är billiga nu.

*ÖMMA bröst (bänkpress igår)

*Intervaller efter träningen?

*Jag vill ha en hund.

*Har fått min lön. Alltid lika uppskattad. Ska fan bli ekonomisk nu!

Kommentarer
Postat av: ♥ Jessica - Fotar och designar bloggar ♥

ååh tack! Va roligt att höra att andra gillar den!

Allt bra med dig ?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback