Fan av Blondinbella

Asså, jag måste ändå säga att jag är ett stort fan av Blondinbella. De andra bloggerskorna läser jag mest för att få mig ett gott skratt men Blondinbella inspirerar mig faktiskt. Hon är smart och verkar gullig. Hur kompisraggar man upp henne liksom? Hon verkar ju liksom rätt ball :P Dessutom, kan jag stolt berätta att jag faktiskt stödde hennes så omtalade inkomster igår då jag klickade hem gårdagens vara från Bellme. Ett serum för problemhy. Hon verkar ha lite samma problem som jag så jag litar faktiskt på¨henne då hon rekomenderar denna produkt. Hoppas jag gjort ett klipp :D

Imorgon är det jobb som gäller.
Behöver jobba så det är ju bra att man fått några timmar då men jag har faktiskt ingen lust alls... Känns som att jag kommit igång med skolan nu och vill bara fortsätta med den. Är man en nörd om man hellre dejtar böckerna en kväll än nån annan? Nä, skämt åt sido. Är nog ingen risk för mig att bli en nörd med de få kunskaper jag har, haha...

Men ska fan klara historian och franskan nu så att jag kommer någonvart närmre mina målsättningar!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback